zaterdag 7 juli 2018

Gewoontes

Week 28

"In welke geWOONtes WOON ik, eigenlijk?"

Om deze vraag met lekker veel diepgang te kunnen verkennen en zinvol te beantwoorden, ben je uitgenodigd om je in 2 concepten te verdiepen.

- wat is de essentie van 'wonen'?
(Waarin verschilt het van andere vormen van verblijf?)
- wat is eigenlijk een gewoonte?

Speel dan eens met de, al dan niet toevallige overeenkomst in de vraag zoals hij gesteld is.
(woon..... De vorm die bij 'ik' voorkomt...... komt dubbel voor.)

Ofwel, relateer het naar hartelust aan je 'ik'. speel met het idee dat je zou kunnen wonen in gewoontes.

"Ben ik wel eens van gewoontes verhuisd?"
"ken ik zoiets als gewoning-nood, rijtjes-gewoontes, 2-onder-1-kap gewoontes, of regulier/structureel gewoning-onderhoud?"
"Hoe gaan verbouwingen en renovaties aan de gewoontes die je bewoont eigenljk?"


Geen opmerkingen:

Een reactie posten